top of page
Search
  • Writer's picture ענת לוינסקי

מה יקרה אם...

כשהפכתי לאמא יחידנית די מהר הבנתי שהלך עלי... שאני צריכה, או שרצוי לפחות, שכהורה היחיד של הבת שלי אשאר בחיים... אם קודם האופציה התיאורטית של פשוט לחתוך מהחיים האלה עוד היתה איכשהו קיימת במרחב האפשרויות, הרי שמרגע שהגיעה לחיי הפשושית הבלונדינית, חיש מהר היא נעלמה. אני כאן ויש לי פה חתיכת תפקיד, שגם כיף לי וחשוב לי למלא אותו, לאורך כמה שיותר זמן ובבריאות כמה שיותר טובה. לא שהדברים לגמרי בשליטתנו בכל מקרה, אבל כן פתאום מצאתי את עצמי מקפידה יותר על מעקבים אצל כירורג שד, רופא עור, רופאת נשים וכאלו... שלב נוסף אותו עברתי היה להסכים ולגעת בנושא הביטוחים, ובמקביל אליו גם במסמכים המשפטיים הרלוונטיים ושנותנים כיסוי למה יקרה אם... מה יקרה אם חס וחלילה יהיה לי סרטן? (יש לנו במשפחה מכמה כיוונים), או לגאיה? מה יקרה אם אלך לעולמי? ממה נתפרנס בזמן הזה? איך נוכל גם להישאר בבית, לשמור על רמת חיים ולא להצטרך במקביל להתמודדות עם מחלה (שלא תהייה, טפו טפו חמסה חמסה) להתמודד גם עם אתגרים כלכליים? כמה כסף תקבל גאיה מהפנסיה שלי? וכמה, אם בכלל, כדאי להשלים באמצעות ביטוח חיים? מי יגדל אותה במידה ויקרה לי משהו? וכמה כסף הוא יקבל, כדי שהדברים ייעשו ברווחה, ושלא יתווסף עוד קושי כלכלי על הטלטלה הרגשית. להגיד שזה היה כיף? לא זה לא כיף אפילו עכשיו כשאני כותבת את המילים האלה אני קולטת שאני קצת (הרבה) פחות נושמת... זה מפחיד!

אבל גם ידעתי עמוק בתוכי שזה חשוב לי. אז החזרתי לעצמי את הנשימה, בכל הדרכים שאני יודעת

והסכמתי, בדיוק כמו עם הפוריות בשעתו- עם בחירת התורם, עם טיפולי הפוריות, בחששות לקראת הלידה- להרגיש, ולהיות קשובה לדרך שלי, וגם ללכת אותה- צעד צעד

באופן נעים ונתמך ככל שאני יכולה.


עכשיו שזה מאחורי אני יכולה בשקט להגיד שאני הרבה יותר שקטה.

אני עדיין שמחה להישאר בחיים האלה, עבורי וגם עבור גאיה, אוהבת אותם ושמחה בהם ובאתגרים שהם מציבים בפניי רק יותר ויותר

ובמקביל יש בתוכי יותר שקט כיוון שאני יודעת בדיוק מה יהיה וכמה כסף גאיה או אני נקבל במקרה שיקרה דבר כזה או אחר.

וזה, יקרות, מה שבאמת עושה את זה לשווה.


וכמו עם כל דבר שאני מפצחת בעצמי, עכשיו כשפיצחתי, אני יותר משמחה להביא אותו גם אליכן <3


-כדי לגעת בעניין הכלכלי- איך להתנהל נכון, למה לשים לב בפנסיה, מיצוי זכויות, ביטוחים חשובים וכולי- יצרתי יחד עם אתי אפללו את המפגש הסופר חשוב- יחידניות חיות ברווחה.

זה מפגש בן 4 שעות, במחיר סופר סמלי, שייתן לכן את כל הידע שאתן צריכות ונקודות ברורות לפעולה כדי לקחת אחריות ולשפר את מצבכן בכל הנושאים הפיננסיים המשמעותיים.


-מעבר לזה אני ממש שמחה ומתרגשת להגיד שחלק מהפעילות שלי באמא'לה אני יכולה ושמחה מאוד להמליץ היום על עורכי ועורכות דין נהדרים ונהדרות דרכם תוכלו לעשות את כל המסמכים המשפטיים הרלוונטיים- צוואה, מסמך הבעת רצון וייפוי כוח מתמשך, במחירים נגישים, עם חלוקה לתשלומים אם צריך, ועם שירות שילווה אתכן צעד אחר צעד בתוך הנושאים הרגישים האלה.

בגלל שזה כל כך חשוב, שמחה גם ממש להעניק מחיר סופר מוזל על המפגש הכלכלי לכל אחת שתפנה דרכי ותסדיר את המסמכים המשפטיים. כדי שתדעו שהנה- דאגתן וסידרתן את כל הדברים.


מאחלת לכולנו חיים ארוכים וטובים עם אהובי ואהובות ליבנו הקטנים והגדולים, בריאות טובה ושקט נפשי!


ענת

050-9020403 כל הפרטים על המפגש הכלכלי הקרוב בדף


10 views0 comments
bottom of page