top of page
Search
  • Writer's picture ענת לוינסקי

נפגשות עם דמעות של התרגשות בעיניים...

לקח לי כמה ימים לכתוב את הפוסט הזה כי גאיה, ועשייה, והחיים וזה

אבל חשוב לי ממש לקחת רגע ולכתוב אותו עכשיו להנכיח עוד קצת מהטוב הזה שקיים בעולם, גם עכשיו מהאפשרות להיפגש, להתחבק, להביט בעיניים, לשתוק, לדבר, לתת למישהי רגע את התינוק/ת שלך וללכת להכין קפה

להיות עם דמעות של התרגשות בעיניים.

ביום שישי האחרון הזמנתי אלי את בוגרות שלושת המחזורים הקודמים של קורסי ההכנה ללידה ליחידניות שלי ושל שיר צברי. לא כולן יכלו להגיע, יש כמה שגרות רחוק, כמה עם תינוקות ממש קטנטנים, ואחת שבדיוק ירדו לה המים...

אבל חמש נשים וחמישה תינוקות הגיעו. ההתרגשות היתה אדירה!

הייתי עם דמעות בעיניים כששתי נשים אהובות שנפגשו לאחרונה לפני שנה, בקבוצה של מטופלות פוריות לקראת אימהות יחידנית, שאני זוכרת אחת מהן מזריקה איתנו במעגל כשאנו שרות ומברכות אותה, כשאני זוכרת את רגעי השתיקה והבכי, והנה עכשיו- שתיהן עם תינוקות בידיים.

היינו עם דמעות בעיניים כששלוש נשים אהובות מהמחזור הלפני אחרון של ההכנה ללידה נפגשו לראשונה זו עם זו מאז שהפכו לאימהות. אחת מהן אמא טרייה ממש, שאזרה אומץ, והביאה את אמא שלה גם, כדי להצליח להגיע למפגש.

במהלך הסגר השני הנחיתי קבוצה להריוניות יחידניות בזום, משם המשכנו יחד ישר לקורס ההכנה ללידה. למעלה מחצי שנה של הליכה משותפת בדרך. של קשר עמוק שנרקם. של אפשרות אמיתית וממשית וקיימת לעשות את הדרך הזו יחד.

והיה לי גם ממש ממש כיף שגאיה, הבת שלי, השתלבה במפגש ממש נהדר. עברה תינוק תינוק, ליטפה את ראשם... ושהיה נעים, אוהב, ביתי, פשוט ממש.

מיד לאחר המפגש קבענו כבר מועד למפגש נוסף, אליו אני מקווה שכבר יותר נשים יוכלו להגיע. וממש עוד מעט, עוד מחזור של קורס ההכנה ללידה. 22-23.1 קורס סופש מפנק (ואם יהיה סגר נדחה בשבועיים). פרונטלי!

מוזמנות לדבר איתי לפרטים נוספים. הקבוצה כבר חצי מלאה בנשים שהלב שלי מתרגש מאוד לקראתן. שיהיו לנו ימים טובים, מלאי אהבה וחסד

ענת 050-9020403


8 views0 comments
bottom of page