top of page
Search
  • Writer's picture ענת לוינסקי

כוונה לשנה החדשה

Updated: Jan 2, 2022


רגע לפני ראש השנה, בזמן הזה שהימים מתחילים להתקצר, ושהקיץ מפנה את מקומו לסתיו רוצה לקחת רגע ולאחל לכל מי שכאן שנה טובה. שנה שבה חלומותייך יתגשמו, שנה של בריאות, של שמחה, ושל הגשמה

שנה של ראיית הטוב, של הודיה על מה ומי שקיים בחיינו, של אהבה וחמלה לעצמנו, וגם שנה של אומץ, של גדילה, ושל הגשמתם במציאות של דברים שעדיין חסרים לנו.

מזמינה אותך לקחת רגע (או כמה...) עם עצמך מתישהו בימים האלה ולחשוב מהי כוונת הלב שלך לקראת השנה החדשה?

זהי את בקשות הלב שלך, את אותם הדברים עבורם את מבקשת לבוא בשעריה של שנה חדשה, את אותם הדברים שאם תתעלמי מהם, משהו בתוכך יתעצב ויקמל.

זהי אותם, רשמי אותם, ומצאי דרך להשאיר אותם נוכחים בתודעה שלך.

האם בקשת הלב שלך היא לאומץ? לחמלה לעצמנו או לאחרים? או כוונה לגדילה באחריות שאנו לוקחות בתחום כזה או אחר של חיינו? של סבלנות ואמונה? או אולי של לב פתוח לזוגיות חדשה?

ואז גם חשבי איך יהיה אפשרי עבורך בשנה הזו לטפח את הכוונות החשובות לך כך שינבטו וישגשגו בחייך.

אם תרצי, מוזמנת מאוד לעשות את הדרך הזו איתי, ועם עוד נשים נהדרות יחד. בתור אמא יחידנית בעצמי, בתור מי שמלווה נשים רבות בדרך הזו, אני יודעת שזה אפשרי.

מצרפת לך קישורים עם עוד פרטים על האפשרויות למפגש ותמיכה, ומברכת אותך, ואת כל הנשים באשר הן (וגם את הגברים), בשנה טובה!

ענת אמא'לה- איתך בדרך לשימור פוריות ולאימהות יחידנית ליווי אישי- https://www.imale.info/handinhand סדנאות ומפגשים קבוצתיים- https://www.imale.info/events (הכנה ללידה, קבוצה תהליכית למציאות זוגיות ליחידניות, מפגש היערכות כלכלי לאימהות יחידנית, ערב פתוח למתחילות/מתלבטות, ערב למתלבטות בין הורות יחידנית למשותפת ועוד...)

9 views0 comments
bottom of page